Meie uued riidest mähkmed

kolmapäev, 9. november 2011 22:41 by Roheline nurgake
Nüüd siis väheke mähkmejuttu. 
Minu pisike poja sai hiljuti endale ilusad rohelist värvi ja mõnusalt pehmed Close Parents'i Pop-In Dream Dri mähkmed.














Õigemini on tegemist küll lausa terve komplektiga - mähkmekate ja kaks sisemähet.
Mähkmekate on valmistatud venivast TPU (termoplastik polüuretaan) kattega polüestrist, peaks siis olema ilusti veekindel ja samas ka hingav. Mähkmesisud on pealtpoolt kiiresti kuivavast mikrokiust ja altpoolt karvasest mikrokiust ehk minky'st ning kinnituvad katte sisse trukkidega.
Pop-in mähkmed on mõeldud kasutamiseks sünnist kuni mähkmeea lõpuni. Nad on meeldivalt õhukesed, ei tee lapse peput eriti palju paksemaks kui ühekordsed mähkmed ja neid on üllatavalt mugav kasutada. Samuti sobivad mähkmed hästi, on kenasti ümber jalgade nii, et lekkeid pole meil esinenud (öösel kasutamise kogemus küll veel puudub).



Pop-In mähkmel on pehmed krõpskinnitused ja pesemise ajaks saab need katte külge kinnitada. Kui hästi krõpsud kasutamisele vastu peavad, seda ei oska veel öelda.
Kuigi kaasasolevad mähkmesisud imavad tõeliselt hästi ja jätavad lapse pepu ilusti kuivaks, eelistan ma siiski looduslikumat materjali otse naha vastas. Ja kasutan pealmise kihina enamasti bambusfliisi. 
Bambuse imamisvõime on sama hea nagu mikrokiul ja märga peput minu poja samuti ei kaeba. Kahjuks see kuivab veidi aeglasemalt. Aga pole hullu - bambusest sisemähkmeid on mul üksjagu valmis õmmeldud ja talvel saab ahju soojuses kuivamist ikka kiirendada ka.

Kuna Eestis on korduvkasutatavate mähkmete valik kasin ja hinnad suht kallid, siis kiikasin väljaspoole ja Pop-In mähkmed soetasin Cheeks and Cherries netipoest. Pop-In Dream Dri hind on seal 11.05 £ ja postikulu Eestisse 2.95 £.


Mina olen igatahes selle mähkme ostuga küll rahul ja usun, et minu laps ka.


2 Response to "Meie uued riidest mähkmed"

  1. Anonüümne Says:

    Aitäh, sain uue poe (mis Eestisse saadab) nimekirja :)

    Ilusat värvi roheline!

    K.

  2. Roheline nurgake Says:

    Võtke heaks! :) Mulle ka väga meeldib mähkme värv - selline mõnusalt soe ja pehme roheline.

Postita kommentaar