Qubies - järele proovitud

teisipäev, 25. oktoober 2011 09:23 by Roheline nurgake
Mul oli õnn saada üks kena rohelise kaanega Qubies külmutusvorm päris endale, tänud Alexandrale selle eest!
Pean kohe alguses mainima, et Qubies on päriselus omajagu suurem, kui ma seda piltide pealt vaadates ette kujutasin, ehk siis pikkuses umbes 26 cm. Ja vormil on tõesti mõnusalt pehme ja painduv silikoonist kaas.
Nii, kuna mul seisid jõhvikad juba pikemat aega külmkapis, siis võtsingi need nüüd ette ja peenestasin ära. Mulle meeldib väga jõhvikamahl. Qubies andis mulle ideaalse võimaluse kogu jõhvikapüree paraja suurusega portsjoniteks külmutada, et seda siis janu korral võtta ja tassitäieks mahlaks teha.
Qubiest on tõesti kerge kasutada - lihtsalt valasin püree alusele märgitud maksimumpiirini (tegelikult vist sai küll tsipake rohkem seekord) ja surusin kaane peale. Ning siis rändaski vorm sügavkülma.
Qubies võtab külmikus meeldivalt vähe ruumi, teda saab hästi teiste asjad vahele mahutada ja isegi külili asetada.
Kui püree oli külmunud, siis keerasin külmutusvormi veidikene kahe käe vahel, jäätunud kuubikud eraldusid ilusti üksteisest ning ma sain need säilituskotti ümber valada.
Nüüd on mul võimalus Qubies vorm uuesti millegagi täita.
Nii lihtsalt see käibki. Pole mingit lusikate või nugade abi vaja.
Ja kõige selle juures on hea muidugi teadmine, et Qubies külmutusvorm ei sisalda minu tervisele kahjulikke mürke.
Veelkord üleskutse: kuna postikulu Austraaliast Eestisse on kallis ja üksiku vormi tellimine kulukas, siis oleks tore, kui keegi hakkaks nende suurepäraste Qubies vormide maaletoojaks ja esindajaks Eestis.

0 Response to "Qubies - järele proovitud"

Postita kommentaar