Extra virgin oliiviõli kehahoolduses

neljapäev, 6. oktoober 2011 02:03 by Roheline nurgake

Üks pudel head esimese külmpressi oliiviõli on minu kodus alati olemas. Kuna oliiviõli maitse on veidi harjumatu, siis söögitegemisel ma seda suurt ei kasuta ning köögikapist seda otsida ei maksa. Minu kodus seisab oliiviõli hoopis vannitoariiulil ja asendab edukalt mitut kosmeetikatoodet:

  •  Eemaldan vatipadjale kantud väikese koguse oliiviõliga näolt ja silmadelt mustust ja meiki (ka veekindlat ripsmetušši).
  •  Pehmendan oliiviõliga talvel külmaga lõhenenud huuli või ennetan nende kuivamist.
  •  Oliiviõli on asendamatu abimees kuiva naha niisutajana - kannan seda otse nahale või lisan vanniveele.
  •  Oliiviõli niisutab ja silub ka minu kahuseid juukseid, selleks kammin veidi õli kuivadesse juustesse.
  •  Koorin oma nahka oliiviõliga segatud suhkru või meresoolaga.
  •  Beebikõõmast olen lastel lahti saanud, määrides enne pesemist beebi peanahale oliiviõli.

Aga kvaliteetse oliiviõliga võib ka:

  •  Masseerida suuremaid kortse näos, et neid veidi siluda.
  •  Proovida leevendada beebil mähkmelöövet.
  •  Selga või kaela masseerida.
  •  Asendada raseerimiskreemi ( meestel sobib ka habemeajamiseks). Või niisutada nahka peale raseerimist oliiviõliga, et leevendada naha ärritust.
  •  Ennetada rasedusarme õliga regulaarselt kõhunahka niisutades.
  •  Ravida oma päikesest põlenud nahka.
  •  Pehmendada küünenahkasid ja tugevdada hapraid küüsi, kui hoida sõrmeotsi soojas oliiviõlis või määrida küüsi õliga.  

0 Response to "Extra virgin oliiviõli kehahoolduses"

Postita kommentaar